کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی (The 22 Immutable laws of branding)، قوانین ساخت برند‌ی موفق و قدرتمند را بیان می‌کند. این کتاب از برندهای معتبری چون رولکس، وولو و کوکاکولا یاد می‌کند و اصولی را که این برندها برای موفقیت خود به کار گرفته‌اند، مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

این کتاب بیان می‌دارد که تنها راه بقا در بازار رقابتی و اشباع شده جهان، ساخت برندی منحصربه‌فرد، به‌یادماندنی و متمایز است و 22 قانون برای ساخت چنین برندی را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد.

اگر صاحب کسب و کار و در فکر برندسازی هستید، مطالعه خلاصه کتاب 22 قانون تغییرناپذیر برندسازی را از دست ندهید!

مدیران کسب‌وکاری که می‌خواهند برندی قدرتمند بسازند؛
کارآفرینانی که به‌تازگی کسب‌وکاری به راه انداخته‌اند؛
علاقه‌مندان حوزه بازاریابی و تبلیغات.

ال ریس (Al Ries) به همراه دخترش لورا ریس (Laura Ries) از جمله شناخته شده‌ترین مشاوران حوزه بازارایابی هستند و شرکت مشاوره‌ای به نام Ries & Ries دارند. کتاب‌هایی که تاکنون از این دو نفر به چاپ رسیده‌اند شامل سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی (The fall of advertising and rise of PR) و منشأ برند (The origin of brand) هستند که جزو پرفروش‌ترین‌های Wall Street Journal  و BussinessWeek قرار گرفته‌اند.

لورا ریس به عنوان مفسر در عرصه تلویزیون نقشی فعال دارد و تاکنون در شبکه‌هایی هم‌چون Fox News و Fox Business، CNN، CNBC، PBS، ABC، CBS و … حضور داشته است.

 

خلاصه کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی

خلاصه کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی

کتاب ,برندسازی ,ries ,of ,ساخت ,ریس ,22 قانون ,کتاب 22 ,خلاصه کتاب ,ناپذیر برندسازی ,تغییر ناپذیر ,تغییر ناپذیر برندسازی ,قانون تغییر ناپذیر

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش ساز حفاظ رودیواری زندگی ائمه برق و صنعت سیفی kharid-14006 آموزش فتوشاپ آرتاب ثامن تجارت دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال شرکت سمپاشی نگین دشت